Palauttaa

Palautustiedot:

Ymmärrämme, että joskus tuotteet eivät välttämättä vastaa odotuksiasi tai saatat joutua palauttamaan tuotteen useista syistä. Online-cosmetic.com -sivustolla pyrimme tekemään palautusprosessista asiakkaillemme mahdollisimman yksinkertaisen ja kätevän. Alla on yksityiskohtaista tietoa palautuskäytännöstämme:

Palautuskelpoisuus:
Palauttaakseen tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäispakkauksessaan ja samassa kunnossa kuin sen vastaanottaessa. Palautus on aloitettava 14 päivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta.

Palautusprosessi:
Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme pyytääksesi palautuslupaa. Saat ohjeet tuotteen palauttamiseen. Huomaa, että palautusten toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla.

Hyvityskäytäntö:
Kun palautettu tuote on vastaanotettu ja tarkastettu, ilmoitamme sinulle hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Jos hyvitys hyväksytään, se käsitellään alkuperäisellä maksutavalla tietyn päivän kuluessa.

Vaihtoehto:
Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon tai väriin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme vaihdon järjestämiseksi. Vaihto tapahtuu tuotteiden saatavuuden mukaan.

Vaurioituneet tai vialliset tuotteet:
Jos saat vaurioituneen tai viallisen tuotteen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Työskentelemme kanssasi ongelman ratkaisemiseksi ja tarjoamme tarvittaessa korvaavan tuotteen tai hyvityksen.

Ei-palautettavat tuotteet:
Tietyt tuotteet, kuten avatut tai käytetyt tuotteet, lahjakortit ja alennustuotteet, eivät välttämättä ole palautuskelpoisia. Katso verkkosivuiltamme täydellinen luettelo ei-palautettavista tuotteista.

Palautusosoite:
Asiakaspalvelumme toimittaa sinulle tuotteidesi palautusosoitteen, kun palautuspyyntösi on hyväksytty.

Arvostamme asiakkaitamme osoitteessa online-cosmetic.com ja haluamme varmistaa, että olet tyytyväinen jokaiseen ostokseen. Jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita palautuskäytännöstämme, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi apua. Kiitos kun shoppailit kanssamme!